Det mener læserne om  Kærlighed og Kokospalmer

"Nu har jeg “slugt” bogen “Kærlighed og Kokospalmer”. Hvilken fortælling - den er forrygende. Jeg synes at man som læser bliver helt beæret over at få til at være med “ i familien. Kan varmt anbefales.

Ps. Skulle der komme en nr. 3, så er jeg parat ” Gitte Vittinghus

"Hvilket eventyr du beskriver i din dejlige bog....Jamaica er en ø, som jeg kun kender af navn -så det var en oplevelse at læse din beskrivelse af de sortes kultur- deres vaner og traditioner -sammen med jer- på øen. Det der nok fascinerede mig mest i hele bogen - var alle dine “betagende “billeder” ... Super med afvekslingen mellem tekst -breve og priser på div. varer....Græd over den stærke (og fantastiske ) slutning...​TAK for en hel særlig magisk læseoplevelse." Karin B.

"Kærlighed og kokospalmer , dejlig bog at læse, smuglæste før min mor fik den som påskeæg , vi har begge nydt den fantastiske historie og blev helt rørt over kapitlet hvor forfatteren vender tilbage dom voksen --" Anette Rath

“ En dejlig, spændende, letlæselig og sammenhængende bog. Jeg var aldrig i tvivl om, hvor jeg var nået til, trods flere dages mellemrum. Jeg var så indlevet i bogen og i hele familiens problemstillinger.
Bogen indeholder så mange forskellige emner, og jeg er meget imponeret over forfatternes viden og research. “Kærlighed og Kokospalmer” lyder meget romantisk, men er dramatisk!
Jeg vil læse den igen, for at få alle detaljer en gang til."
 Birthe Jensen

“ Kærlighed og Kokospalmer" var en nydelse! jeg var med på rejsen. Jeg var fuldstændig inddraget i familiens glæder og bekymringer. Det var som en film foran mine øjne, da bogen er skrevet utroligt malende , men i ord. Bogen ville være egnet som manuskript til en serie på TV. Ved at læse bogen, får man ny viden om livet i troperne. Der er mange udfordringer bl.a. med insekter og kryb. De sidste kapitler berørte mig dybt, tårerne pressede sig på. Hvor er bogen god! Sikken et eftermæle, du en gang kan efterlade. Der er så mange detaljer, som jeg vil opleve igen. Derfor vil jeg læse bogen endnu en gang." Birgit Gerretsen

"En familie der levede med store udfordringer for at få hverdagen til at gå. Henning arbejdede hårdt i sit laboratorium mange, mange timer dagligt, selv aftener blev ofte tilbragt der. Belønnning og anerkendelse måtte han vente på. De mødte dog søde og hjælpsomme mennesker, så på den måde overlevede Musse og pigerne. Det er en bog, som beretter om afsagn og håb; Jeg må sige der var tårer og smil. Sol og regn. "Bør læses!""  Elly Jensen

“Jeg er lige blevet færdig med din bog. Jeg har læst mange bøger, men det er længe siden en bog har engageret mig i den grad som din bog. Så levende beskrevet som om man selv var der. Du har fået mange detaljer med uden at den er sentimental. Rørende til sidst med ... Der måtte jeg fælde en tåre.

Øv!!!at jeg er færdig med den. “ Gunilla Larsen

(Jeg, Elsebeth, har udeladt det mellem prikkerne - for ikke at afsløre for meget)

"Jeg har nu givet bogen videre til min datter, men når hun har læst den, vil jeg læse den en gang til og suge alle detaljer til mig. Jeg kan ikke få nok! Man bliver fuldstændigt inddraget i bogen. Sproget glider flydende og malende, og man oplever det som at være der. Man får et levende billede af livet først i Danmark og senere det meget anderledes liv i tropeheden. Kontrasten på de to forskellige liv er voldsom. Videnskabens problemer bliver beskrevet på en diskret måde." Anne Jensen

Teatergården / Den lillegårdbutik, Gl. Skovvej 120, 4300 Holbæk, Mobil: 61991522, teatergaarden@gmail.com

CVR 25251873           © Teatergården 2019

• Følg min Facebook side her